Friday 28 December 2012

Önüm, arkam, sağım, solum herşeyim " O " be . .

diyip, sevgulu bidenecik blogumun ilk cumlelerini olusturmus bulunmaktayim.. Guzucugumun saatlerce ugras verip ter doktugu bloguma nihayetinde birlikte kavustuk :D tabbiki bu kavusma fazlasiyla uzun surdu sebebine gelince arada bir uluslararasi cakismalar yasandi ksjdhkjhsdjkhj kucuk afetler neyseki fazlaca buyuk sorunlar yasatmadan sonuca varmis bulunduk :D .. 

Bknz : turkcem cok bozuk xD cunkum bozukklavye'ye sahibim :D bir klavyede turkce alfabesinin hepicugu yoksa o klavye bozuktur dogustan ben onu bunu bilmem alla alla :D .. 

Neysehcigime yari fransizca yari ingilizce olan blogum guzumun bitmek bilmeyen ugraslari sonunda turkce olup tamamiyla bir butun olmus bulunmakta :D Ovv yeahhh artik benimde blogum var  :D ( yalniz su yazdigim baslikla, yazdigim yazi ne kadarda alakasiz duruyor deymi ) :D - evet bencede cok alakasiz , dur onu biraz alakalandiralim.." O " ' da kim mesela derseniz  ... 
 oofffffff offff derim ic cekerekten :p 


O CANDIR
O KANDIR
O BIDENEDIR
O SEVGULUDUR
O YARDIR
O HERSEYDIR
O SONSUZLUKTUR

taammiiiii 


Zaten bundan sonraki yazilarimdada her cumlesinde her kelimesinde her paragrafin baslangicinda ortasinda virgulunde noktasinda onsuzunde bitisinde heryerinde onu goruceksiniz .. Onu ben anlatmakla bitiremem ki :$


Ilk gunden uzatmim ben :p 


simdilik son verim yazima ki beni bekleyen bir guzzum var heycanla dort gozle poitiersde 3yatakodali evinde bana yimrih atma diyen aplasiyla birlikte yatmaktan cukur acmis yatagndan benim yazimi beklemektedir <3 Neyse cukur konusunda pekde yalniz sayilmazz Biz Yatmalara uyumalara doyamayiz <3 Uyku bizim en buyuk a$kimizdir .. 



errrrrrmm$eyyy tabbii " O " n dan sonra :$ 



haydiiin ne diodukkk adioooooos :
ustune cuuawwww
birde karistiralim payy payyy
mucuksoo 'da eklerse tam olur simdi : ) x

2 comments:

  1. oleyyyyyy sonunda sukur kavusabildik size madam :D Bu ozel blogun ilk takipcisi ve ilk yorum atani olmaktan onur ve gurur ayriyetten buyuk sevinç ve mutluluk duyuyorum :D daha nice nice yazilara :D daha nice nice nese dolu mutluluk dolu postlarami diyim ne diyim :P seni seviyöree

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahahahaah hersey senin sayendee guzzumm ♥ eminimki sen benden daha sevinclisindir bu konuda ♥ yada sen ben mi var aaaa bnimkide laf mi simdi cikss ikimizinde sevincleri aynii ♥ .. Aynen guzzumm nice nicee sevincdoluu yazilara birlikte insallahh.. bende seni goccumann seviyoreeeeeee ♥ mucuklarr mucuklarr miss kokulu mucuklar :D

      Delete

yorumum