Monday 31 December 2012

Hayat garip ama geldi iste 2013 :)

Hayat ne kadarda garip degilmi ?
Bugun neyiz, yarin ne olacagiz..
2012
Yeni yil, saglik huzur ve bol bol mutluluk getirsn hepimize..
Huzunlerimiz bardak icine dolmayacak kadar , Sevinclerimiz'ise hep
OKYANUS Kadar olmasi dilegiyle .. YENI YILINIZ KUTLU OLSUN
imza: AysnrMt.
2012 ' dediler dediler aha 2012 ' bitti .. Turkiyede coktan 2013' girerken biz henuz 2012 nin son dakikalarini kovalamakla mesguluz.. Ne degisicekki hayatimizda ? Degisicegine gercekten inaniyormusunuz.. Belkide kendimizi kandiriyoruzdur ' tipki geleneklerimiz olur ya hersey olmasi gerektigi gibi olur  ; iste yeni yilda dilek dilemekte onun gibi bisey hani olmasi gerektigi icin oluyor.. Ama boyle diyip karamsarliliga dusmemek gerekir.. Her ne olursa olsun ne yasarsak yasayalim herzaman POZITIF olmaliyiz! Umutlarimizi hic bir zaman elden birakmamaliyiz.. En yakin arkadasim suanda ders yapmam icin beni durtukluyor surekli whatsapp'dan bana ders yap diye soyleniyor : ) o suanda cizim yapiyor inat etti :D bende istiyorum diycektimki birden banada bir a$k geldi.. Durun bakalim 2013'e ders yaparak gireyim belkim hep ders yaparim <3 :p
Elveda 2012 .. Merhaba 2013..
Bu arada sunu asla unutmayin IYI DUSUNUN KI HERSEY IYI OLSUN!!
MUTLULUKLAR BIZIM ICIN VAR.. SADECE ALMASINI BILMELIYIZ..  : )

not: SENICOKSEVIYORUM MT. ♥ IYIKIVARSIN, IYIKI HAYATIMDASIN! DILERIM 2013 BIZIM YILIMIZ OLUR VE YENIDEN EN KISA ZAMANDA KAVUSURUZ.. Bulundugum ulkede 2013'e girmemis olsamda ' BEN SENINLE ZATEN 2013DEYIM... EEHH SEN NEREYEEE BEN ORAYAAAA 

>> MT. ILK VE EN GUZEL FETHIM'sin .. 


son olarak nediyordukkk adioooosss :D ( yeni style ' le )

No comments:

Post a Comment

yorumum